TA KONTAKT I DAG

Kompetanseprogram for alle deres ansatte i første linje

1. Alle ansatte får tilgang til samme kompetanse

  • Faktura sendes i forbindelse med bestilling
  • Etter bestilling vil vi dele informasjon om hvordan ansatte skal registreres
  • Alle ansatte vil motta en e-post med brukernavn og passord for å logge seg inn

2. Personlig kursbevis etter gjennomført kurs

  • Ved bestilling får deres ansatte tilgang til kurset i ønsket antall måneder
  • Beskriv antall ansatte som trenger tilgang, slik at korrekt antall lisenser blir lagt inn
  • De ansatte mottar personlig kursbevis 

3. Skap en felles positiv kultur

  • Programmene er utviklet spesielt for ansatte i første linje for å besvare deres konkrete spørsmål. 
  • Modulene inneholder både tekst, video og illustrasjoner - utviklet fra bunnen av for å være en engasjerende måte å lære på

6 moduler

Kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje

Målgruppe: Ansatte som til daglig driver kundebehandling. Det er ingen krav til tidligere kompetanse.

  • Hva påvirker vår kommunikasjon?
  • Aktiv lytting – konfliktdempende kommunikasjon i hverdagen
  • Verbal og non-verbal formidling
  • Nivåbasert konflikthåndtering
  • Strukturert kommunikasjonsteknikk
  • Mental forberedelse og prestasjon

Refleksjonsoppgaver og kunnskapstester mellom hver modul med fokus på psykologiske og etiske faktorer i kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje. 

Videregående kurs - forebygging av trakassering, trusler og vold i første linje

Kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje er et viktig tema, og det er viktig å kunne kommunisere effektivt via telefon. For å gjøre dette, er det viktig å lytte aktivt, være klar og tydelig når du snakker, og vise empati og respekt for den andre personen. I dette digitale kompetanseprogrammet får deres ansatte kompetanse de trenger for å kommunisere og håndtere konflikter på en profesjonell måte. Alle ansatte mottar kursbevis etter gjennomført program. 

Kurset vektlegger kommunikasjon som verktøy og metode og er aktuelt for alle som driver kundebehandling. 

Ta kontakt her for bestilling og spørsmål

Programmet leveres på kort varsel for å dekke deres kompetansebehov

Et nyskapende kurs som setter fokus på kommunikasjon og konlikthåndtering i første linje - med verktøyene deres ansatte trenger for å kommunisere på en profesjonell måte.