TA KONTAKT I DAG

Kompetanseprogram for alle deres ansatte i første linje

1. Alle ansatte får tilgang til samme kompetanse

  • Faktura sendes i forbindelse med bestilling
  • Etter bestilling vil vi dele informasjon om hvordan ansatte skal registreres
  • Alle ansatte vil motta en e-post med brukernavn og passord for å logge seg inn

2. Personlig kursbevis etter gjennomført kurs

  • Ved bestilling får deres ansatte tilgang til kurset i ønsket antall måneder
  • Beskriv antall ansatte som trenger tilgang, slik at korrekt antall lisenser blir lagt inn
  • De ansatte mottar personlig kursbevis 

3. Skap en felles positiv kultur

  • Programmene er utviklet spesielt for ansatte i første linje for å besvare deres konkrete spørsmål. 
  • Modulene inneholder både tekst, video og illustrasjoner - utviklet fra bunnen av for å være en engasjerende måte å lære på

6 moduler

Kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje

Målgruppe: Ansatte som til daglig driver kundebehandling. Det er ingen krav til tidligere kompetanse.

  • Hva påvirker vår kommunikasjon?
  • Aktiv lytting – konfliktdempende kommunikasjon i hverdagen
  • Verbal og non-verbal formidling
  • Nivåbasert konflikthåndtering
  • Strukturert kommunikasjonsteknikk
  • Mental forberedelse og prestasjon

Refleksjonsoppgaver og kunnskapstester mellom hver modul med fokus på psykologiske og etiske faktorer i kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje. 

Videregående kurs - forebygging av trakassering, trusler og vold i første linje

Kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje er et viktig tema. Det er viktig å kunne kommunisere effektivt via telefon for å håndtere konflikter og oppnå ønskede resultater. 

Kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje er et viktig tema, og det er viktig å kunne kommunisere effektivt via telefon. For å gjøre dette, er det viktig å lytte aktivt, være klar og tydelig når du snakker, og vise empati og respekt for den andre personen. I dette digitale kompetanseprogrammet får deres ansatte kompetanse de trenger for å kommunisere og håndtere konflikter på en profesjonell måte. Alle ansatte mottar kursbevis etter gjennomført program. 

Kurset vektlegger kommunikasjon som verktøy og metode og er aktuelt for alle som driver kundebehandling - både i statlig, kommunal og privat sektor.

Ta kontakt her for bestilling og spørsmål

Programmet leveres på kort varsel for å dekke deres kompetansebehov

Et nyskapende kurs som setter fokus på kommunikasjon og konlikthåndtering i første linje - med verktøyene deres ansatte trenger for å kommunisere på en profesjonell måte.