
Kompetanseprogram for alle deres ansatte i første linje

1. Alle ansatte får tilgang til samme kompetanse
- Faktura sendes i forbindelse med bestilling
- Etter bestilling vil vi dele informasjon om hvordan ansatte skal registreres
- Alle ansatte vil motta en e-post med brukernavn og passord for å logge seg inn

2. Personlig kursbevis etter gjennomført kurs
- Ved bestilling får deres ansatte tilgang til kurset i ønsket antall måneder
- Beskriv antall ansatte som trenger tilgang, slik at korrekt antall lisenser blir lagt inn
- De ansatte mottar personlig kursbevis

3. Skap en felles positiv kultur
- Programmene er utviklet spesielt for ansatte i første linje for å besvare deres konkrete spørsmål.
- Modulene inneholder både tekst, video og illustrasjoner - utviklet fra bunnen av for å være en engasjerende måte å lære på
6 moduler
Kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje
Målgruppe: Ansatte som til daglig driver kundebehandling. Det er ingen krav til tidligere kompetanse.
Videregående kurs - forebygging av trakassering, trusler og vold i første linjeKommunikasjon og konflikthåndtering i første linje er et viktig tema. Det er viktig å kunne kommunisere effektivt via telefon for å håndtere konflikter og oppnå ønskede resultater.
Kommunikasjon og konflikthåndtering i første linje er et viktig tema, og det er viktig å kunne kommunisere effektivt via telefon. For å gjøre dette, er det viktig å lytte aktivt, være klar og tydelig når du snakker, og vise empati og respekt for den andre personen. I dette digitale kompetanseprogrammet får deres ansatte kompetanse de trenger for å kommunisere og håndtere konflikter på en profesjonell måte. Alle ansatte mottar kursbevis etter gjennomført program.
Kurset vektlegger kommunikasjon som verktøy og metode og er aktuelt for alle som driver kundebehandling - både i statlig, kommunal og privat sektor.
Ta kontakt her for bestilling og spørsmål
Programmet leveres på kort varsel for å dekke deres kompetansebehov